Temat: kompresor w dieslu ,dlaczego ?
A mazda 626 Diesel z lat ok. 97?
Tam też był kompresor i wcale żle nie jeżdził.
PS, Na pewno przebieg większy niż G60/G40.
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7296
Temat: t25 d4d po FL jak to jest z tym spalaniem oleju???
witam prawda jest taka /jak juz mowilem/ ze kazda nowsza wersja silnika jest -pod wzgledem realnego zuzycia oleju-gorsza od poprzedniej!!!!!Skad to wynika nie wiem,moge tylko dywagowac.Faktem jest natomiast to ze nawet silnik d4d z modelu t22 mniej zuzywa oleju,od aktualnie produkowanego-i na pewno nie ma to nic wspolnego z niedokladnoscia montazu.Faktem jest rozwniez ze kiedy uzytkowalem mazde 626 diesel tez nie brala grama oleju-ale to byl motor niewysilony,bez turbiny o mocy cos kolo 60 konikow.,zreszta podobnie bylo z carina II 2.0 diesel-tez grama oleju. Reasumujac :coraz to nowsze konstrukcje=coraz lepsze osiagi,coraz bardziej rygorystyczne normy spalin,ale w zamian niestety zuzycie oleju. Mozemy tylko nad tym ubolewac i tyle pozdrawiam pawel
Źródło: avensis.info/viewtopic.php?t=1287
Temat: czy z mieniać moją C na cos innego
jeden lubi blondynki a drugi brunetki ale w jednym MB jest mocny - w ogólnych (niskich) kosztach eksploatacji (części nie są takie drogie jakby się wydawało). oczywiście mówię o samochodzie, który jest uczciwie serwisowany co do japońskiej produkcji - rzeczywiście jest parę udanych modeli (choćby wspomniana mazda 626 diesel z lat 90-tych) ale to są rodzynki - ogólnie w dłuższej perspektywie czasu MB ma przewagę w kosztach eksploatacji
Źródło: mercedes.nni.pl/viewtopic.php?t=6547
Temat: diesel w maździe 6
a nie jest to po prostu czasem silnik Mazdy ? dizla chyba nie brali od kogoś innego. w 626 diesel był nie do zajechania i był Mazdy, w 6 już nie i pada na potęge.
Źródło: zapasowe.fora.pl/a/a,9279.html
Temat: Siła dokręcania śrub na głowicy(E2)
Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą ( oby nie pęknięta głowica -miałem tak kiedyś w MAZDZIE 626 diesel ). 1 Sprawdź czy nie ubyło płynu w układzie chłodniczym. 2 dobrze byłoby wykręcić świece po dłuższym postoju i lekkim zakręceniu rozrusznikiem ( jak będzie przeciek do któregoś z cylindrów to będzie płyn na świecy) ale jak niektórzy pisali to chyba dość kłopotliwe < ale może okazać się konieczne >. 3 Jak pisał espejsowiec - sprawdź olej w misie.
Źródło: espacepl.org/forum/viewtopic.php?t=947