Temat: Lublin - Europejska Stolica Kultury 2016
...2009)
http://www.marketing...e.php?art=22863
Firma Cityboard Media objęła patronatem medialnym kampanię "Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016".
Jako patron projektu Cityboard Media udostępnia jego organizatorom w sierpniu 2009 r. 100 nośników o formacie 6x3 m w Gdańsku i Warszawie. Program reklamuje sześć różnych layoutów, do pracy nad którymi zaproszono artystów związanych z Gdańskiem, takich jak m.in.: malarka Iwona Zając czy twórca komiksów Marek Lachowicz. Hasło przewodnie kampanii „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, za pośrednictwem którego miasto i cały region ubiegają się o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016, można łatwo odnieść do wartości przekazywanych przez Gdańsk całej Europie. Pojęcia takie jak wolność, solidarność, dialog czy społeczeństwo obywatelskie właśnie tu nabierają wyjątkowego...
Źródło: lubforum.pl/index.php?showtopic=1325