Temat: Bank
Od chwili startu naszej redakcji nasi czytelnicy zgłaszają nam różne sprawy.
Oto jedna z kilkunastu.
Najczęściej jeśli mówimy, myślimy źle o banku to dlatego, że naszym zdaniem stosunek oprocentowania lokat do kredytów ma się tak jak odległości Dobrzyń n/w - Lipno ; Ziemia - Księżyc.
Ale czy tylko, dlatego?
Otóż nie.
Dla nas klientów ważna jest jakość obsługi.
W moim miasteczku, czyli ukochanym Dobrzyniu nad Wisłą jest Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy (patrz foto)
Budynek banku odremontowany i prezentuje się całkiem przyzwoicie.
Niestety personel pozostał tan sam. I tu dochodzimy do sedna sprawy.
Jakość obsługi klienta, jak to określiła jedna z naszych czytelniczek, "wczesny PRL".
Panie są bardzo nieuprzejme, aroganckie i bardzo, bardzo powolne.
Ponadto klientom nie podoba się, że w tak niedużym pomieszczeniu...
Źródło: forum.gminalipno.info/viewtopic.php?t=21